Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z portami usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z portami usb
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Mon, 13 Jun 2022 01:17:56 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 12 Jun 2022 22:31:01 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <FOtpK.236648$c21.181274@fx13.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>No dobrze, ale czemu w zasadzie nie można takiego kabla przetestewość
>przez bezpośredni pomiar prędkości odczytu z dysku odpowiedniej
>wielkości pliku, plków, lub nawet jakimś Crystal'em czy podobnym?
>Obudowa 20Gbps to ca 30USD.

Proponowałem to kilka dni temu, ale taki pomiar będzie mało dokładny,
zbyt zależny od stanu nośnika SSD(moim zdaniem). Tu mamy możliwość
porównania z kablem wzorcowym, a samo urządzenie nie
powinno(teoretycznie) dawać rozbieżnych wyników z pomiaru na pomiar
jak w wypadku pośrednika czyli translatora USB i samego dysku.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy