Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z portami usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z portami usb
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 14 Jun 2022 11:03:06 GMT
On 2022-06-12, ansajawruk@polbox.com <ansajawruk@polbox.com> wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 12 Jun 2022 22:31:01 GMT
>
> Proponowałem to kilka dni temu, ale taki pomiar będzie mało dokładny,
> zbyt zależny od stanu nośnika SSD(moim zdaniem). Tu mamy możliwość
> porównania z kablem wzorcowym, a samo urządzenie nie
> powinno(teoretycznie) dawać rozbieżnych wyników z pomiaru na pomiar
> jak w wypadku pośrednika czyli translatora USB i samego dysku.

Nie mam w tej chwili pod ręką żadnego hosta 20Gbps, ale sprawdziłem na
10Gbps, oba, host i obudowa, i wygląda to tak, że idzie chyba po
negocjacji jakiś protokołów:

Kable krótkie, dołączone do obudowy - ~7.5Gbps
Kabel długi, widać gołym okiem, że szmelc ~320Mbps
Kabel długi, wygląda porządniej, ponownie ~7.5Gbps

wszystkie usb-c do usb-c.
THNSN5256GPUK NVMe TOSHIBA 256GB
obudowa Sabrent

--