Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie HDD system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie HDD system
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Fri, 19 Nov 2021 10:10:10 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 18 Nov 2021 19:13:45 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<MPG.3c002cb346702af89896c7@news.neostrada.pl>
 od Gil <gil@gaz.pl>  :
>In article <bheapgl3497f24hd0mc6i49tj4cvqnrh7m@4ax.com>,
>ansajawruk@polbox.com says...

>Dziekuję. Program dość skomplikowany ale spróbuję powalczyć.

Na wszelki wypadek zrób kopię sektora startowego.

Jeszcze mi się przypomniało, w kluczu rejestru
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager
musi być wpis:
BootExecute     autocheck autochk *
Jeśli jest inny, to zmienić na taki, jak podałem
ewentualnie:
chkntfs /d
lub wyłączyć dysk startowy ze sprawdzania:
chkntfs /x c:

Ja bym też przeskanował czymś dysk w poszukiwaniu błędów mośnika.