Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klonowanie HDD system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klonowanie HDD system
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Fri, 19 Nov 2021 12:42:58 +0100
Miotałem się po programie troche po omacku. Widziałem te atrybuty dysku,
które były ładnie pokazane ale nie wiedziałem i bałem sie troche je
zresetować. Zapuściłem po prostu opcję programu - scan dysku i po około
8 godzinach skończyło się sukcesem. Potem już normalnie Acronis Clone
Disk i wszystko się udało. Uprzejmie dziekuję za pomoc.

In article <bopepgp599gi7erikc07uuliql43uq3hk2@4ax.com>,
ansajawruk@polbox.com says...