Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 14 Nov 2021 01:02:00 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" smpg85$mp1$1@gioia.aioe.org

Zaraz może spróbuję rozmnażania za pomocą EaseUSa. :)

Spróbowałem... Klonowanie EXT4 spod WXP za pomocą EaseUSa dało:
   Nieznany błąd(1044512). Wybrana partycja zawiera błędy.
   Uaktualnianie informacji systemowej...

   Operacja zakończona, jedna lub więcej operacji nie powiodło się.

Ta sama partycja spod tegoż WXP została sklonowana bez problemów, za

pomocą AOMEI. Wcześniej skopiował ją GParted -- chyba odpalony z ,,płyty''.

Wszystko to na VBoxie -- więc nie jestem pewny, czy GParted był

z ,,płyty'', czyli z obrazka ISO; od tamtej pory kopiowałem nieraz

GPartedem i z ,,płyt'', i spod chodzącego normalnie Linuksa...

AOMEI krzyczał, że nie skopiuje EXT4, bo nie ;) jest zarejestrowany,

ale skopiował. EaseUS nie skopiował... (tak samo krzyczał niedawno,

gdy chciałem nim odkasować pod utracone partycje -- odkasował)

EaseUS zauważył ;) podpięcie dysku w czasie pracy WXP, ale nie zauważył

później, że AOMEI zdołał dograć kolejną partycję -- kolejną od czasu

odpalenia tegoż EaseUSa...

AOMEI jest zarejestrowany na masie ,,komputerów'', ale
na jednym (wirtualnym) stawia rejestracyjnego dęba,

Staje dęba? -- być może... Ważne, że klonuje ;) (czyli
nie jest lipą!) i przywraca z otchłani...

-=-

Co gorsza -- EaseUS jakby chce nadać literkę pod WXP.
Nie może raczej ;) zamontować pod WXP partycji EXT4...
[zaraz zacznie się -- to nie jest partycja EXT4, ale
FileSystem EXT4...]

Nadto pod WXP mam OE -- którym teraz akurat obsługuję
Grupy dyskusyjne... Mam też masę Thunderbirdów... Te
akurat pracują bezproblemowo pod różnymi systemami na
różnych komputerach i ,,komputerach''...

--