Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BCD i UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BCD i UEFI
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Mon, 15 Nov 2021 11:40:21 +0100
W dniu 14.11.2021 o 03:35, Eneuel Leszek Ciszewski zdał relację:

AOMEI założył zbyt krótką Extended -- ani Paragon jej nie
potrafi rozszerzyć (mając masę wolnego miejsca) ani EaseUS...

Rozszerzenie Extended za pomocą AOMEI jest raczej trudne,
gdyż AOMEI udaje, iż nie widzi w ogóle Extended... ;)

GPartEd pod Manjaro bez problemu powiększył Extended, po czym kolejny
raz zasadził klonowy twór; poprzesuwał prawie wszystko w obie strony;
pozmieniał pojemności -- na oko bezbłędnie....

Zostaje jeszcze MiniTool?... Już teraz nie mam czasu...
I tak zyskałem więcej, niż zamierzałem uzyskać...

GPartEd wygląda na oko przyzwoicie.

AOMEI nie skraca linuksowych, ale radzi sobie doskonale
z windowymi FSami -- jak na razie...

GPartEd razem z AOMEI na oko ;) wystarczą...
Oba można odpalić także z płyty...

=/=

Aktualizacja byle_ja_kości cośtam 7186 64W10 na obu
laptopach instalowała się po kilka godzin... Niby
sukces, bo W10 na obu jest aktualny, ale ile czasu
to trwa! Nadto znów na systemowej jest mniej miejsca
o kilka GB...

Linuksy aktualizują się rozsądnie -- jak na razie...

-/-

Być może Linux przedłuży używanie także Fujitsu-Siemensa...

Fajnie by było, gdyby TaxMachine pracował także pod kontrolą Linuxóww...

Przyrost juzerowej świadomości skutkować może spadkiem
zainteresowania Winami -- pod Linuxami można tęsknić
głównie do problemów...

--
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@@gmail.com     '.O_'