Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Conexant i 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Conexant i 5 GHz
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 6 Aug 2021 10:17:35 +0200
Miał ktoś problemy techniczne z Conexantem (modemorouter UPC)?
Często nie działa u mnie pasmo 5 GHz - niby SSID widać, a nie da się połączyć (
z różnych urządzeń).
Do tego zaczęły się problemy z ethernetem (jakby fizyczny brak połączenia, gasnące diody kontrolne w switchu), ale 2,4 GHz działa zawsze jak z nut. Po paru sesjach telefonicznych ze wsparciem (reset, aktualizacja, zmiana kanału) zamówiłem na dziś technika do mieszkania, ale może powinienem coś wiedzieć żeby nie spuścił na drzewo?