Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Conexant i 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Conexant i 5 GHz
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 8 Aug 2021 12:17:17 +0200
www.upc.pl/internet/poznaj/connectbox/
Standard specification compliant: DOCSIS 3.0
Hardware version: 5.01

Co do obsługi klienta UPC przekonałem się po raz kolejny, jakie to są ch_je:
dzień wcześniej przysłali dwa SMS-y, że wizyta 15-18.
Czekam więc od 15, około 17 mnie tknęło i dzwonię, odpowiedź paniętki "widzę w
systemie, że wizyta odwołana, bo działa".
No qrwa mać dziś akurat działa, ale wczoraj 5 GHz nie działało (np. podczas rozmowy telefonicznej z działem technicznym, co technik zdalnie potwierdzał) i tak od paru miesięcy - i najgorsze nikt mnie kompletnie nie powiadomił, że wizyta odwołana!
UPC amerykańskie jest? To głosuję za lex TVN ;-)

-----
jakbyś podał dokładny model, to można byłoby poszukać w internecie.