Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Conexant i 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Conexant i 5 GHz
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 15 Aug 2021 08:03:39 +0200
Kłopot w tym, że po wyborze sieci wg SSID widzianego przez TV, wyskakuje na ekranie TV pole do wpisania hasła tej sieci, i działa to spokojnie z domową LAN (WAP2-Personal). Natomiast zalogowanie do UPCWiFree (WAP2-Enterprise) wymaga wcześniejszego podania nazwy użytkownika, a takie pole do wpisania nazwy użytkownika przy wyborze sieci wifi w TV w ogóle nie pojawia się.
Czy jest jakieś obejście?

-----
nie mogę z TV zalogować się do UPCWiFree (z komputera czy telefonu mogę),
wyskakuje błąd.
Czy powyższy problem z logowaniem TV do UPCWiFree leży w innym uwierzytelnianiu się urządzeń do sieci WiFree (WPA2 Enterprise PEAP) niż do sieci LAN (WPA2 Personal), czego TV nie ogarnia?