Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Conexant i 5 GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Conexant i 5 GHz
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 14 Aug 2021 08:34:44 +0200
Tak wygląda.
Co ciekawe wg programiku Wifi Info View (NirSoft) sieć 5 GHz rozgłasza się jako
mająca szybkość 1300 Mb/s.
Ciekawe dlatego, że wszystkie inne okoliczne sieci (sąsiadów) pokazują mniej (a są od różnych dostawców z różnymi urządzeniami), z jednym wyjątkiem jednego sąsiada gdzie czasem pokazuje 1600 Mb/s.
Rozumiem to jako prędkości maksymalne, bo rzeczywista połączenia jest sporo
mniejsza.

Przy okazji pojawił się innym problem: do sieci WiFi tego routera mogę się zalogować z telewizora Samsung zarówno na pasmach 2,4 GHz jak i na 5 GHz (nadane przez mnie SSID).
Natomiast nie mogę z TV zalogować się do UPCWiFree (z komputera czy telefonu
mogę), wyskakuje błąd.
WiFree działa na 2,4 GHz.
Może to nie do końca ta grupa, ale pytanie:
Czy powyższy problem z logowaniem TV do UPCWiFree leży w innym uwierzytelnianiu się urządzeń do sieci WiFree (WPA2 Enterprise PEAP) niż do sieci LAN (WPA2 Personal), czego TV nie ogarnia?

-----
Wygląda na to, że to może być Compal CH7465:
https://wikidevi.wi-cat.ru/Compal_Broadband_Networks_CH7465LG-LC