Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...
From: dantes <dantes@qmail.com>
Date: Thu, 8 Jul 2021 05:51:08 +0200
Dnia Wed, 7 Jul 2021 15:22:35 +0200, heby napisał(a):

> Nie widzę sensu uzywania "minimalistycznych" wersji czegokolwiek, do
> CAD. OpenSCAD nakarmiony kulką o podziale 1000 faces, klęka przy
> renderowaniu na współczesnym sprzęcie. To nie jest zabawa dla Pentium I
> MMX. Klęka nawet i7.

Z tym slaxem to tylko taka mała dygresja. Bardziej ciekawiło mnie to
czy sprawdził się na tym 128 MB flash dysku, którym dysponowałeś onegdaj,
czy też znalazłeś lepsze rozwiązanie dla tamtego problemu. Nie o CAD
wówczas chodziło, ale to nie istotne, bo trochę odbiegłem od tematu.

Dziękuję raz jeszcze za info w temacie OpenSCAD.
Pozdrawiam.