Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Polityczne kumoterstwo...
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Thu, 8 Jul 2021 00:08:27 +0200 (GMT+02:00)
dantes wrote in message:

: czy PiaoHong jest używalny? Jak go
: oceniasz?Testowałeś może:
: Groundhog 2.08?

Dopiero chcę postawić pierwsze kroki...
Nie mam żadnych doświadczeń z 3D...
Śmiałkowie drukują z SVG, ale rzecz jasna tylko prostopadłościenne
 bryłki... Są pełni entuzjazmu, radośni jak dzieciaki, ale to
 chyba trochę trudne zadanie... Pomyślałem, że chyba bez CADowania
 nie obejdę się...

Nie mam wielkich ambicji, ale chcę drukować tak, jak drukuję:
 rysunki, teksty, wykresy, tabelki... To, co akurat będzie
 potrzebne -- choćby uchwyty/gałki do drzwiczek szafki czy
 guziki... Drobiazgi potrzebne na co dzień... Choćby gwintowane
 pręty... ;) Na kacze nóżki apetytu nie mam. ;) Nie jestem
 artystą.

Do tego mogę coś ściągnąć z netu [pistolet?] i zaadaptować czy
 choćby obejrzeć przed wydrukowaniem...

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----