Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 29 May 2021 19:59:47 GMT
Użytkownik trybun MxLeChSo@jahu.cb ...

> Z tego co się orientuję to można używać wszystkiego co ma moce
> obliczeniowe.  Nie słyszałem natomiast aby powstawały jakieś
> ekstra dedykowane do górników gadżety, czyli np procesor xxxzp
> dedykowany dla kopaczy i tylko dla kopaczy.

Nawet nie wiem jak mam na to odpowiedziec.
W sumie masz odpowiedz w mojej poprzedniej wypowiedzi, musisz tylko
chciec sprobowac ja zrozumiec.

> Nie, skoro dana firma nie zabrania takich praktyk to nie ma mowy o
> kradzieży.

Znasz jakas firme która pozwala na podłaczenie sprzetu ktory bedzie
pobierał np 1000W pradu 247?

> No, jakoś nie zdarzyło mi się spotkać kogos kto zafundował sobię
> instalację fotowoltaiczną tylko z tego powodu że jest albo
> zamierza podjąć pracę jako kopacz krypto walut. Myślę że jeżeli
> już to sytuacja może być w większości przypadków odwrotna - ktoś
> zainwestował w fotowoltaikę to przy okazji zabawi się w górnika.
> Tym bardziej gdy ma nadwyżki prądu.

Ale dobrze dobrana instalacja nie powinna miec nadwyzek.
Przeciez własnie dlatego dobiera sie ja do zapotrzebowania
energetycznego domu.
Inaczej udajesz ze oszczedzasz na pradzie a tak naprawde przepłacasz
instalacje.
Instalacja fotow to jest swego rodzaju inwestycja która daje ci
powiedzmy 12-15% procent rocznie. Moze wiecej ale to nie jest darmowy
prąd.

> Tym niemniej sprzęt po zawieszeniu górniczej działalności można
> wykorzystać.

Jeszcze raz powtorze - tylko niektory i tylko za czesc zainwestowanej
kwoty, nie łudziłbym sie ze za wiecej niz 20-30%.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także