Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: pioruns <www@website.com>
Date: Thu, 20 May 2021 18:54:16 +0100
On 20/05/2021 17:48, _Master_ wrote:
W dniu czwartek-20-maja-2021 o 13:48, pioruns pisze:

Dlaczego uwazasz, ze zdecentralizowany system to nie jest zaleta?

To tak jak z komunizmem. Pomysł genialny ale nie do zrealizowania w dzisiejszym świecie. Ludzie chyba do tego nie dorośli. ;-)

Ale... Ten system zostal zrealizowany i dziala od 2009 roku... O_o Nazywa sie Bitcoin.

A tak serio

Oni chcą mieć kogoś na którym to się opiera i ten ktoś jest wiarygodny i mieć zaufanie. Iluzoryczne ale zaufanie. Chcą aby ktoś się nimi OPIEKOWAŁ i podejmował decyzje.

Ale kto "oni"?

I wszystko będzie skręcało w kierunku banków.

Od czasow Bitcoina wlasnie mamy alternatywe, zdecentralizowany system, ktory nie podlega bankom.

Sorry taki mamy klimat ;-)

W tym klimacie Ty zostales wychowany i patrzysz przez jego pryzmat chyba - PRL, komunizm itd.

Może kiedyś nasze dzieci...

Nie wiem ile Ty masz lat, ale ja mysle przyszlosciowo. Mlodziakom w mojej rodzinie kupilem Bitcoiny i im trzymam.

--
pozdrawiam,   pioruns