Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 21 May 2021 15:25:30 GMT
Użytkownik trybun MxLeChSo@jahu.cb ...

> Wniosek odrzucony. Chyba że ci chodzi o szczegóły czysto
> techniczne kopania, w tym zakresie istotnie moje pojęcie można
> nazwać - malym.

Skoro twierdzisz ze raz kupujesz i kopiesz to chyba jednak mało wiesz.
Przez te kilka lat nie tylko zmieniał sie sprzet ale wrecz powstawał
wyspecjalizowany.
Zapewne wiesz ze pierwsze btc kopało sie na kartach graficznych a dzis
uzywa sie zupełnie cos innego?
Inne waluty ludzie obecnie kopia kartami ale przeciez nie tymi sprzed 5
lat bo nowe sa o tyle szybsze ze te stare sa nieopłacalne w kotenscie
ilosci pradu vs zysk.

> Kradzież to jest jak wykazujesz w służbom aucie zawyżane zużycie
> paliwa a nadwyżki idą do ciebie. A tu chyba nie nazwiesz
> złodziejem kogos kto nie zgasił światła w biurze.

Kto nie zgasił swaitła to nie.
Ale jak ktos podłacza komp z 10 kartai graficznymi to jak najbardziej
jest to kradziez.

> Ani nikt nie zakłada z myślą o kopaniu. No, nie licząc
> nawiedzonych ekstremistów.

Ale jak chcesz do zwykłego uzytku dołozyc kopanie to musisz załozyc
wieksza. A płacisz za kazdy KW.
Ty naprawde nie wiesz o co chodzi?

> Co niby się składa na ten sprzęt którego później nie mozna by
> wykorzystać dla swoich potrzeb?

Pomijajac to ze btc nie kopie sie kartami i to ze karty działajace 247
sie zuzywaja?
Ale przy obecnych cenach kart to moze za 2 lata taka uzywana nawet da
sie sprzedac...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także