Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika z systemu - kończy się?"
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Fri, 21 May 2021 13:49:02 +0200
Śmiem twierdzić, że pada elektronika dysku, kontroler pamięci,
natomiast kości MLC są w doskonałej kondycji.

Warto przelutować? ;)

Tym ewentualnie zajmie się serwis gwarancyjny. Dysk ma 5 letnią gwarancję, a minęły 2 lata. Oczywiście wiem, że łatwo nie będzie. SMART nie zgłasza błędów. Może się zdarzyć, że za pierwszym razem dysk będzie widoczny. Włączą, zobaczą, że jest OK i odeślą:))) Opis usterki i tego co już zrobiłem "wysmażyłem" na 2 strony, ale jak będą mieli nie uznać to i tak nie uznają:)

Dowiaduję się tu i ówdzie o awaryjności dysków SSD Adata, lecz niewiele
dowiaduję się o awaryjności dysków SSD: GoodRam, Kingston, Samsung,
Seagate (o tych w ogóle niewiele dowiaduję się!) WD itd...

Ja też miałem opinie o awaryjności ADATA... pojedyncze. Dla mnie opinia typu" dysk do d*py" to żadna opinia, a takie czytałem. Obok w kompie działa sobie też SSD ADATA 128GB SP920 i działa sobie już 3 lata (TBW ok. 4TB) Zachęcony powyższym do drugiego kompa kupiłem również ADATA. No i mam co chciałem:)

Może dyski SSD Adata są nadmiarowo awaryjne?

Być może.

Może są stosowane częściej niż dyski SSD innych producentów?

Być może.

Może częściej niż inne dyski trafiają do graczy -- katujących te dyski?

Być może. Graczem nie jestem (przynajmniej nie wg. współczesnych standardów tzn. nie płaczę, że karty graficzne kosztują krocie, mi wystarczy GT730:)

Może są lepsze i gorsze dyski SSD Adata? (na pewno są, ale czy
te lepsze są konkurencyjne względem dysków innych producentów?)

Zapewne są lepsze i gorsze.

Może warto omijać dyski SSD Adata?

Pytanie za milion:)

MLC zachęca... Jak widać -- wabi, by dokopać...

Jak kupowałem SU900 to technologia MLC wychodziła z użytku, zastępowali ją szybciutko TLC. No to uznałem to za okazję, żeby kupić jeszcze MLC. Jeszcze dla kumpla wziąłem drugą sztukę (u niego na razie OK) No i mam okazję:))))

Czy zielone dyski SSD WD (swego czasu były bardzo tanie)
padały jak muchy w muchozolu?... ;

Nie lubię i nie kupuję niczego co ma "green" w nazwie. Kojarzy mi się zaraz z pewną współczesną odmianą totalitaryzmu:)

--
t0maszek