Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika zIHN5c3RlbXUgLSBrb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ciąg dalszy historii: "Adata SU900 znika zIHN5c3RlbXUgLSBrb8WEY3p5IHNpxJk/Ig=
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Fri, 21 May 2021 18:18:38 +0200
W dniu 2021-05-21 o 17:52, pioruns pisze:
Zmien sobie ile tam minut godzin maja oni czekac aby im sie zawiesilo, aby nie bylo, ze zostawili na noc, nie zawiesi im sie, i zwala na Ciebie. Im wiecej im podasz danych na temat swojego komputera i testow, ktore wykonywales, tym wiecej beda mieli punktow aby cos na Ciebie zwalic. Albo chociazby wypytywac i przedluzac proces. Oni tam maja swoje procedury i ich nie obchodzi co tam widziales w danych SMART i czy miales TRIM. Pisze z doswiadczenia mojego, ale oczywiscie zrobisz jak uwazasz. Powodzenia :)

Przyjąłem koncepcję, że im więcej napiszę co już zrobiłem to będą mieli mniej możliwości do odrzucenia. Rozległy opis (wg. oczywiście mojego wyobrażenia) tworzy wrażenie, że użytkownik starał się wykluczyć usterkę innego komponentu.
Ale nie upieram się przy tej koncepcji:)

Napisz może krótko jakie miałeś doświadczenia z serwisowaniem sprzętów. Na pewno wezmę to pod uwagę przy opisie usterki.

--
t0maszek