W dniu 2021-05-21 o 17:52, pioruns pisze:
Zmien sobie ile tam minut godzin maja oni czekac aby im sie zawiesilo,
aby nie bylo, ze zostawili na noc, nie zawiesi im sie, i zwala na Ciebie.
Im wiecej im podasz danych na temat swojego komputera i testow, ktore
wykonywales, tym wiecej beda mieli punktow aby cos na Ciebie zwalic.
Albo chociazby wypytywac i przedluzac proces. Oni tam maja swoje
procedury i ich nie obchodzi co tam widziales w danych SMART i czy
miales TRIM. Pisze z doswiadczenia mojego, ale oczywiscie zrobisz jak
uwazasz. Powodzenia :)
Przyjąłem koncepcję, że im więcej napiszę co już zrobiłem to będą mieli
mniej możliwości do odrzucenia. Rozległy opis (wg. oczywiście mojego
wyobrażenia) tworzy wrażenie, że użytkownik starał się wykluczyć usterkę
innego komponentu.
Ale nie upieram się przy tej koncepcji:)
Napisz może krótko jakie miałeś doświadczenia z serwisowaniem sprzętów.
Na pewno wezmę to pod uwagę przy opisie usterki.
--
t0maszek
|