Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kryptowaluty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kryptowaluty
From: "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 21 May 2021 12:56:58 +0200
On Fri, 21 May 2021 12:26:43 +0200, Roman Tyczka wrote:

> Że co? Tak samo prawo autorskie ułatwia rozpowszechnianie kultury.

Rozpowszechnianiu jak rozpowszechnianiu - jakby tworca nie dostawal
pieniedzy - mialbys co rozpowszechniac?

A w patencie musisz jednak opisac swoje rozwiazanie i opublikowac.
Za kilkanascie lat ochrona zniknie, wszyscy beda mogli korzystac.

> https://bitcoin.org/files/bitcoin-paper/bitcoin_pl.pdf

> Nie ma żadnego patentu, w oprogramowaniu stosuje się licencje, raz
> otwarta licencja nie może być zamknięta.

No nie wiem, czy prawnicy podziela twoje zdanie, albo czy w tej
otwartej licencji nie bylo jakiegos kruczka.

Ale mniejsza o to - program to program, ale moze stosowac jakies
rozwiazania chronione patentami.

J.