Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer z używanych części

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer z używanych części
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 20 May 2021 22:57:54 +0200

"Atlantis" 60a5784d$0$550$65785112@news.neostrada.pl

Jak już widzę, to same sprzęty klawy C2D albo jakieś Atomy, nienadające się właściwie wcale do współczesnych zastosowań.

Dlatego właśnie są sprzedawane...
jak znajdę to dam znać. pamiętam z zeszłego roku, jak ruszyła zdalna nauka na jesień, próbowałem za 100zł sprzedać komp z takim samym wynikiem w passmarku jaki miał najtańszy laptop z MM za chyba 1300zł. Kiedyś wydobyłem laptopa z i3. naprawiłem go, włożyłem dysk pamięci i.... 300zł nikt nie chce zapłacić. Brzydki jest, może dla tego?
ToMasz