Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer z używanych części

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer z używanych części
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 19 May 2021 19:34:40 +0200
W dniu 19.05.2021 o 12:41, Atlantis pisze:
On 18.05.2021 20:06, _Master_ wrote:

A dla przyszłego gracza (za rok komunia ;-) )
Procesor G4400. został mi po modernizacji.

To ma szansę sprawdzić się w grach sprzed kilku lat? Pytam, bo widzę, że
w PassMarku ten procesor ma zauważalnie niższy wynik niż i5-3550,
którego też kiedyś używałem - 2604 vs 4774 punktów. Nadrabia czymś
jeszcze poza niższym zużyciem energii, na przykład lepszym zintegrowanym
układem graficznym?
nie. takie kompy leżą w zbiornikach z elektrośmieciami. miałem podobnego kompa do sprzedania (poskładany z tego co leżało w przydasiach), najpierw za 100zł, potem za75, aż w końcu sprzedałem za 50zł. Teoretycznie zasilacz, dysk, albo pamięc, powinny kosztować 50zł,a le takimi trupami nikt się nie interesuje.

ToMasz