Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer z używanych części

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer z używanych części
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Wed, 19 May 2021 12:41:02 +0200
On 18.05.2021 20:06, _Master_ wrote:

> A dla przyszłego gracza (za rok komunia ;-) )
> Procesor G4400. został mi po modernizacji.

To ma szansę sprawdzić się w grach sprzed kilku lat? Pytam, bo widzę, że
w PassMarku ten procesor ma zauważalnie niższy wynik niż i5-3550,
którego też kiedyś używałem - 2604 vs 4774 punktów. Nadrabia czymś
jeszcze poza niższym zużyciem energii, na przykład lepszym zintegrowanym
układem graficznym?

Pytam właśnie dlatego, że:
1) Trochę wyleciałem z tematyki grania na PC, jeśli już gram, to głównie
na konsoli.
2) Zaliczyłem dość spory przeskok jeśli chodzi o sprzęt komputerowy,
którego używam na co dzień: z i7 trzeciej generacji przeszedłem od razu
do Ryzena 5600X. W głowie zakodowało mi się przekonanie, że
i5-3550/i7-3770 to stare procesory i jako takie nie nadają się już do
grania. Dlatego moje pytanie odnosiło się raczej do nieco nowszych
generacji. Może jednak się mylę co do tych procesorów?