Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Martwa płyta PC retro - od czego zacząć?
From: HanJammer <hanjammer@gmail.com>
Date: Wed, 3 Mar 2021 16:42:05 +0100
On 03.03.2021 08:48, Atlantis wrote:
> [...]
(...)

Co do zasilacza - jestem zwolennikiem korzystania z rozwiązań z epoki w vintage gratach, mam sporo sprawnych zasilaczy AT (ale mają włączniki na kablu) - można przełożyć elektronikę do tego zasilacza z włącznikiem z boku. W razie czego pisz na priv.

Jeśli płyta przestała działać po wyjęciu i ponownym włożeniu zasilacza, to tak jak pisał kolega wyżej - pierwsze co bym sprawdził to tantale. Niczego na płycie omomierzem nie zepsujesz.

--
HanJammer