Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na Ryzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na Ryzena.
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Tue, 12 Jan 2021 02:06:28 +0100
optymalnie chcę a nie tanio.

A z czego wynika to parcie na nowy? Po pół roku już i tak nie będzie a
potem 9 lat przerwy?

Polizingowe za ok 2000 nie przewyższają mojej propozycji (raczej idę w stronę Intela za ok 1900zł) i trzeba się tam szarpać z dyskiem nvme 1Tb Teraz mam system na dysku 1 Tb i /home/smok zajmuje 420 Gb bez specjalnych maszysn wyrtualnych, bo wywaliłem. ok 300 mam wolnego miejsca na /home. Komfort taki se kupuję za 200 zł, że nie będe musiał głowkowac że się miejsce skończy.

Mogę spokojnie zrozumieć, "bo chcem". Twoje pieniądze. Każdy kupuje coś
bo ma ochotę a nie wyłącznie w oparciu o czystą kalkulację.
Zakładając, że nie robisz tym zakupem komuś kuku (znam takich co sobie
Nikona kupowali, gdy niemowlak potrzebował łóżeczka), to nie ma w tym
nic złego, ale Ty próbujesz jednoczesnie racjonalizować :)

Za rok, pól dołoże se do kompa karte graficzną za 700 zł i będę miał wypas. I se kupię jakąś grę i se będę grał.

Na 10 lat to MZ lepiej wyjdziesz na porządnym polizingowcu co 3 lata i
jeszcze będziesz miał dwa funkcjonalne kompy na działkę albo dla
dzieciaków. Nb. widziałeś kiedyś z bliska i w środku takiego
polizingowca? Odnoszę wrażenie, że ulegasz stereotypom, że jak coś jest
używane to zajechane i generalnie do d.

Oj widziałem. Szukanie takiego z szybkim dyskiem nvme i miejscami na 2 talerzowce może być nużące.

A to nie ma miejsca na kartę graficzną, a to zasilacz nie wydoli, a to to a to sio,