Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na Ryzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na Ryzena.
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 11 Jan 2021 23:49:49 GMT
On 2021-01-10, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

> Nie kupuję kompa na rok. Obecny Athlon X2 255 przetrwał 10 lat dlatego,
> że był zapas tego i owego
> optymalnie chcę a nie tanio.

A z czego wynika to parcie na nowy? Po pół roku już i tak nie będzie a
potem 9 lat przerwy?

Mogę spokojnie zrozumieć, "bo chcem". Twoje pieniądze. Każdy kupuje coś
bo ma ochotę a nie wyłącznie w oparciu o czystą kalkulację.
Zakładając, że nie robisz tym zakupem komuś kuku (znam takich co sobie
Nikona kupowali, gdy niemowlak potrzebował łóżeczka), to nie ma w tym
nic złego, ale Ty próbujesz jednoczesnie racjonalizować :)

Na 10 lat to MZ lepiej wyjdziesz na porządnym polizingowcu co 3 lata i
jeszcze będziesz miał dwa funkcjonalne kompy na działkę albo dla
dzieciaków. Nb. widziałeś kiedyś z bliska i w środku takiego
polizingowca? Odnoszę wrażenie, że ulegasz stereotypom, że jak coś jest
używane to zajechane i generalnie do d.

--
Marcin