Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 4 Jan 2021 22:41:22 +0100
W dniu 2021-01-04 o 22:28, Irokez pisze:
W dniu 2021-01-04 o 21:12, pueblo pisze:
Witaj ToMasz, 04 sty 2021 w news:rsvi9g$he0$1@dont-email.me napisałeś/aś:

to bez sensu 2x120GB. Minus jest taki, że nie wiem co za ssd tam
wkładają.

Najtańsze co pod ręką.
Kupowałem do biura w AMSO i wsadzony Goodram CL100.

Zauważ jakie to ma parametry podawane wszędzie - prawie jak reklama z MediaExpierd: procesor Intel, dysk tysionc, grafika hade.

To są polizingówki które z bogatych krajów utylizują się w biednej Polsce. Tylko są na tyle porządne, że dalej spokojnie w biurze to pociągnie. I mam właśnie takiego do biura, i5-4590, 16GB RAM, SSD 480GB CL100, lepka od MS z kodem Windows 10 Pro refurb. Tutaj widzę nie dostaniesz takiej, tylko Win7 klucz którym zainstalowana jest 10 bo nieoficjalnie migracja działa mimo że się skończyła.

PS.. ten Dell ma wściekły zasilacz ;)
pa na gniazdko (7)
https://www.dell.com/support/manuals/pl-pl/optiplex-7020-desktop/opt7020sffompub-v1/system-board-layout?guid=guid-94af3b22-4ab8-4be6-a81d-e5509d1a9c77

--