Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 03 Jan 2021 22:37:18 GMT
in <news:5ff20d8b$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
user pueblo pisze tak:

> Czy zasilacze w tych PC mają nietypowe gabaryty?

są nietypowe i są normalne

> Czy można je w razie w zastąpić sklepowym?

są używki, lepsze niż sklepowy

> Coś mi się kojarzy, że ktoś pisał o
> nietypowych wtyczkach do zasilania płyty? Prawda to?

kolory kabli spotkałem inne

> I z drugiej strony. Czy do tych bud wejdą standardowe płyty główne
> - w sensie jakichś pkt montażowych, czy to są pudła dostosowane
> tylko pod te niestandardowe płyty?

raczej nie wejdą

> No i jakie mogą być jeszcze najistotniejesze wady takiego sprzętu?

Trzeba się naprawdę dobrze zastanowić co sie chce kupić i nie ulec
pokusie małej zgrabnej obudowy bo potem można sie zdziwic ile kosztuje
karta graficzna low profile jednośledziowa. A jak sie wybierze karte to
trzeba ja kupic zeby nie bylo że była i się zmyła.

Kup sobie Della. Spokój bani. Mam pięć. Jestem znich bardzo zadowolony.
Nie wiem ile chcesz wydać pieniedzy.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety