Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Jan 2021 11:11:26 GMT
Witaj Uncle Pete, 04 sty 2021 w
news:5ff31b3a$0$514$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Są różne, jak Ci już napisano. Generalnie im bardziej markowy
> sprzęt, tym może mieć więcej własnych rozwiązań. W ostatnich latach
> dwa razy kupowałem sprzęt poleasingowy i pomaga zobaczyć go
> osobiście lub mieć dokładne zdjęcia bebechów. Oba razy stanęło na
> Lenovo, właśnie z powodu tego, ze komputery (midi tower) były w
> całości złożone ze standardowych części. Wszystko w nich działa jak
> należy, są ciche więc nie mam pokusy wymieniać chłodzenia.

No właśnie, cicha praca jest b. istotna. Ja po zdjęciach nic nie
poznam. Zastanawiam się, czy same wentylatory są do ew. podmiany na
jakieś sklepowe - zwykle jest jakiś w obudowie, na CPU i w zasilaczu.

>Jedyną
> wadą może być to, że w takich komputerach, które z założenia są
> biurowe, trafiają się bardzo spartańskie płyty, czyli z minimalną
> liczbą gniazd rozszerzeń i SATA. Jak myślisz o przyszłym
> rozbudowaniu, musisz temu się przyjrzeć.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to konieczność włożenia GPU w
przyszłości. I tutaj rozumiem, że w przypadku małych obódów - tylko low
profile.