Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 08 Dec 2020 22:15:09 GMT
On 2020-12-08, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> Tablet do tego mam. 10 cali wygodniejsze. Windows 10 oczywiście (no może
> nie oczywiście, bo tablet kojarzy się z Androidem).

Tablet bardzo niewygodny bez jakiś udogodnień z pozycjonowaniem ekranu,
a tu jeszcze brak klawiatury, ale być może kwestia przyzwyczajenia. W
każdym razie najwyraźniej są pewne typoszeregi użytkowników, bo po
prawdzie sam mam kanapowego laptopa i jest to w sumie mój najczęściej
używany sprzęt.

Każdemu wobec potrzeb i preferowanej, subiektywnej wygody.

Ad. innego komentarza, od kiedy zrezygnowałem z laptopów firmy Sony (po
2ch kosztownych wpadkach), żaden mi się jeszcze nie popsuł w czasie
krótszym niż 7 lat. Dell'e, Maki, Asusy. W dodatku regularnie zrzucane z
kanapy przez dzieci i koty. Trzeba od czasu do czasu zrzucać, bo inaczej
czują się niedopieszczone i wtedy się psują.

--
Marcin