Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Wed, 9 Dec 2020 13:27:13 +0100
Ad. innego komentarza, od kiedy zrezygnowałem z laptopów firmy Sony (po
2ch kosztownych wpadkach), żaden mi się jeszcze nie popsuł w czasie
krótszym niż 7 lat. Dell'e, Maki, Asusy. W dodatku regularnie zrzucane z
kanapy przez dzieci i koty. Trzeba od czasu do czasu zrzucać, bo inaczej
czują się niedopieszczone i wtedy się psują.

Mi zepsuły się oba laptopy (HP i Dell), które kupowałem prywatnie, oba z serii biznesowych, więc niby bardziej trwałe, ale na szczęście tuż przed końcem gwarancji. W HP - wada matrycy, w Dellu spaliła się płyta główna - z powodu jakiejś sprężynki, która latała w środku i spowodowała zwarcie. Ale obie firmy mają znakomity serwis gwarancyjny. I od tamtej pory oba laptopy nadal działają - jeden ma już 15 lat, drugi ponad 6.