Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 12 Dec 2020 01:27:49 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 8 Dec 2020 08:18:32 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <rqn9c9$jha$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :

>stąd moja niechęć nie tyle
>do laptopów, co do określeń - kupiłem _tanio_ nowego laptopa, nie
>przenoszę go i wszystko mi idealnie pasuje.

A jeśli ktoś przenosi do sracza raz na pół roku, to zalicza się ten manewr jako
przenoszenie, czy trzeba w plener z nim wychodzić? Trochę mi się nie chce w
plener łazić,
bo tam interneta nie ma, a i żule czasem grasują.