Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
Date: Thu, 10 Dec 2020 13:20:35 +0100
W dniu 2020-12-10 o 08:49, Dominik Ałaszewski pisze:

Jak tylko nauczysz się cytować osobę której odpowiadasz.

Tobie odpowiadałem, bo to Ty się przypierdoliłeś, że rzekomo
polecam osobie poszukującej nowego sprzętu używkę. Tobie też
tłumaczę, jak krowie na rowie, gdzie i dlaczego w wątku
użyłem takich, a nie innych słów.

Naprawdę nie widzisz jak robisz z siebie idiotę zmieniając
wykręty?

Pod Twoim postem piszę, bo Tobie odpowiadam. Tobie odpowiadam,
bo Tyś się przypierdolił. A że tłumaczę w odpowiedzi, gdzie i dlaczego
w wątku użyłem takich a nie innych sformułowań nie oznacza
że uważam, iż poglądy, z którymi polemizowałem przypisuje
Tobie. Jak nie dotarło, to już nie ma szans dotrzeć.

Ale na brak wiedzy lub celowe hamstwo faktycznie nie poradzę.
Co najwyżej mogę piętnować takie zachowania.

Naprawdę nie widzisz, że robisz z siebie idiotę?
Z mojej strony EOT i plonk.

Widzę jak ty robisz z siebie idiotę zmieniając wykręty
lub jak wolisz swój punkt widzenia.

Pozdrawiam