Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 08 Dec 2020 10:44:29 GMT
On 2020-12-08, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> wrote:

> Pierdolnięci to ci wmawiają że powinieneś być inny bo oni są inni
> lub tylko im się wydaje że są. Bo tego core2duo do stacjonarki
> to D.A. raczej nie kupił wczoraj tylko ileś lat temu.
> Kupił na zapas to i do dzisiaj mu wystarcza. :-)

Swoje wszystkie Optiplexy C2D, a mam ich ze 3, kupiłem za pół-darmo jako
polizingowce. Jeden robi żonie w firmie na recepcji. Drugi, wspomniany, u syna.
Na trzecim sam pojeżdżałem do niedawna, ale miał ograniczenie to 4GB RAMu i
przestał się wyrabiać z nowostronami. A, jest i czwarty, 760 usff, kupiłem na
Alegro za 90 zł teściowi jako awaryjny. Malutki, nie zajmuje dużo miejsca,
zdąrzył się już przydać. Niczego mocniejszego nie potrzeba.

--
Marcin