Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 9 Dec 2020 11:34:27 -0000 (UTC)
Dnia 09.12.2020 RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał/a:

> Dlaczego nie odpowiedziałeś tego pod jego wypowiedzią?

Jak nie, jak tak? Przeczytaj całość, i, excusez le mot,
odpierdol się.

> Czytam w całości.

Może i Waść czytasz, ale rozumienie Waszmości nieszczególnie
wychodzi.

> I nie bardzo rozumiem dlaczego odpowiadając komuś innemu robisz
> to pod moimi cytatami. Debilizm czy celowe chamstwo?

Coś się waści pozajączkowało. Pod Waści wypowiedziami
pisałem jedynie, dlaczego wcześniej w wątku użyłem
takich, a nie innych słów (do których Waść się raczył
przypierdolić).

> Pozdrawiam

Ja z kolei nie pozdrawiam Waszmości, albowiem
zarówno język, do którego sprowokowany nolens volens
musiałem nawiązać, jak i personalne argumenty
z Waści strony nijak na to pozwolić mi nie mogą.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.