Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] hdd extended test - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] hdd extended test - problem
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 12 Dec 2020 01:24:37 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia 11 Dec 2020 12:34:32 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <5fd36758$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
 od pueblo <nomail@nomail.pl>  :
>Chciałem zrobić taki test wd blue 1TB WD10JPVX w taniej kieszeni usb 3. I
>za każdym razem przy 10% zatrzymuje się - interrupted(host reset) mówi
>gsmartcontrol.
>Jestem pewien, że robiłem już takie testy w innej kieszeni(usb2) innych
>dysków i dawało radę. Dysk co prawda ma partycje(litery) widoczne w
>systemie pod którym testuję, ale wtedy nie było problemów. Nawet
>powyłączełem wszystkie możliwe opcje usypiania urz. usb. Nie pomogło.
>Czy to znaczy, że z dyskiem coś nie tak? Smart ok, oprócz tego, że to
>bydle parkuje jak szalone.

O ile mnie pamięć nie myli, to wewnętrzne procedury testowe anuluje utrata
zasilania lub
wydanie dyskowi specjalnej komendy, więc obstawiam przerwę w
zasilaniu(klasyczne dla
rozdziamdzianego sprzętu).
Kupić kieszeń, która nie rozdziamdzia się po kilkudziesięciu podłączeniach
kabla/dysku to
może być wyzwanie.