Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 08 Dec 2020 11:02:32 GMT
Dnia 08.12.2020 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
napisał/a:

> Zależy, jak zdefiniować "zapas", zwykle ciężko
> utrafić z wydajnością w 100%. W każdym razie kupując,
> kupowałem pod _obecne_, nie przyszłe, potrzeby.

Doprecyzując: można się zastanawiać, czy potrzebując
wydajności X brać maszynę X+10%, czy X+50%, czy potrzebując
3 GB brać 4 czy jednak 8. Czym innym jest jednak zakup
najszybszej maszyny "bo może się kiedyś tę moc wykorzysta"
czy też "potrzebuję 4GB, ale wezmę 32- ten RAM teraz taki
tani".

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.