Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 24 Nov 2020 11:47:34 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 24 Nov 2020 03:55:10 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5fbc760e$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
 od Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>  :

>Halo, Olaf? (Wysłałbym Tobie e-mailem info, bo nie wiem jak często tutaj
>zaglądasz, ale siłą rzeczy do Belzebuba wysłać e-listu się nie da).

Nie znam tego programu, sprawdzenie działania poza moimi możliwościami a
przechwałkom nie
ufam.
Lepiej stawiać na stare, ale sprawdzone metody.

Ostatnio news.neostrada.pl szwankował na tyle, że odechciało mi się pisać na
usenet(pół
godziny do pojawienia się posta po wysłaniu, niektóre posty wyglądfały na
scancelowane i
trzeba było zaciągać na nowo za jakiś czas), to chyba już koniec usenetu,
zostanie
pisanie przez obesrane przeglądarkowe międzymordzie do google groups.