Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Tworzenie modyfikowalnych startowych usb (persistent live)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Tworzenie modyfikowalnych startowych usb (persistent live)
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 08 Nov 2020 23:54:45 GMT
On 2020-11-08, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:
> [...]
[..]
> W ogóle to korzystam z fajnego rozwiązania do bootowania obrazów. Nazywa
> się Ventoy - <https://www.ventoy.net/en/index.html>

Używam 'persisent live' na wielu maszynach i zauważyłem, że jest bardzo
kapryśnie. Przykładowo, linuksowy mkusb ostatnio został mi
spektakularnie olany przez HP ELite 8000.
Na wielu maszynach, po przejściu menu gruba zawiesza się na "splash'u" i
tyle z butowania. Ale też na wielu działa ok.

Rufus jest polecaną klasyką, ale też ostatnio nie mogłem nawet nim
utworzyć takiego usb bo się zwiesił na pobieraniu z sieci jakiegoś
ekstra pakietu.

O tym Ventoyu nawet nie słyszałem, zerknę.

Jakieś inne rozwiązania poparte pozytywnymi doświadczeniami na róznych
maszynach?

--
Marcin