Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czym skopiować cały dysk do obrazu
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Tue, 24 Nov 2020 03:45:15 +0100
W dniu 2020-11-18 o 01:50, Kamil pisze:

> Nie trzymaj niczego ważnego w folderze "Moje dokumenty", bo jest on na
> partycji systemowej.

Twoja rada byłaby dobra, gdyby nie to, że w komputerze był tylko jeden
dysk twardy i nawet trzymanie danych na innej partycji przyniosłoby taki
sam efekt (bo w Win XP do plików w folderze "Moje dokumenty" można
dostać się bez problemu uruchamiając komputer z innego systemu, np.
Linux z pendrive/CD/DVD).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/