Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bootloader

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bootloader
From: trybun <MxLeChSo@jahu.cb>
Date: Tue, 6 Oct 2020 14:08:13 +0200

"trybun" rl9ksi$o4i$1@gioia.aioe.org

W pierwszym poście pisałeś tylko o tym że chciałby mieć jakiś program zastępujący gruba. Takim programem jest EasyBCD, taki jak grub tylko łatwiejszy w obsłudze bo ma tryb graficzny.

Nie EasyBCD zastępuje...

Jak to nie? Przecie mam i spod Easy a nie gruba startuję systemy.

dałoby się zapisy startowe z EasyBCD zapisać na tym kompie bez windowsa.

Da się. Da się nawet na dysku bez OSów;
nawet na logicznej partycji da się...

No, na logikę to powinno zadziałać, jednnak nigdy nie wypraktykowałem osobiście.