Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bootloader

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bootloader
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 3 Oct 2020 16:51:49 +0200
On 03/10/2020 16:16, Adam wrote:
Popracuj troche nad logiką i zmniejsz poziom agresji na grupach, wyjdzie to na zdrowie wszystkim.
Logika mówi wyraźnie, że jeżeli jest "win i linux", to są oba.

Nie ma ona zastosowania bo nigdzie nie padło że na komputerze jest zawsze Win i Lin. Padło że ma działać z win i lin bo takie kombinacje znajdę na maszynach jakie mam, niekoniecznie obie na raz.

Mam komputer w warsztacie który ma Ubuntu i Centosa (i muszą być oba bo na jednym z nich działa jakiś soft a na drugim da się pracować). Utrzymywanie 1 gruba na 2 systemach, na dłuższą metę kończy się tym że w końcu jeden z tych systemów szlag trafia.

Ale mam też inne, gdzie zmuszony jestem do bootowania 2xWin i Lin (laptop).

Dopiero teraz piszesz "i/lub". > Wcześniej wprowadziłeś w błąd.

Nie, po prostu przeczytaj pierwotnego posta a nie czytaj głupot pisanych przez Radosława.

Szukam bootoloader który bootuuje win i lin. Ale nigdzie nie mówie że tam muszą być oba, mam w domu konfiguracje na kilku komputerach rózne i chciałbym je obrobić 1 bootoloaderem choćby po to aby nie mieć 2x więcej problemów jak będę chciał coś zmienić i jednak doinstalować win w miejsce centosa.

Sprawdź XOSL2, może jeszcze działa.

Sprawdzę.