Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chyba padł mi dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chyba padł mi dysk
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 3 Oct 2020 17:45:32 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5f787c42$0$549$65785112@news.neostrada.pl

Daleko nie szukając w przeszłości -- ostatni raz dzisiejszej nocy...

Akurat także na nieważnych ;) danych z 13 września br. -- nie zdążyłem

Kolejna gwiazdka, ale na ważnych ;) danych -- partycji nie mogłem zamontować
po przesunięciu... Partycja została odzyskana -- zaraz sprawdzę, czy została
odzyskana bezbłędnie... Oczywista to nie jest błąd fizyczny harddysku...

Zanim sprawdzę, powiększyłem partycję -- w mgnieniu oka tak zwanym
i bezboleśnie... Takie to są te zabawy z partycjami...

-=-

Dokładniej było tak jakoś:
- przesunięcie partycji w lewo
- raport o błędach, ale partycja czytelna
- wylogowanie i zalogowanie
- partycji długo nie można zamontować
- wreszcie partycję zamontowałem, ale jako pustą :)
  (nawet jej nazwy nie widziałem)

-=-

Dziś miałem zrobić 59 przysiadów, ale zrobiłem 60. :)
W Moskwie za 30 przysiadów dają bilet do metra, więc staram się...
Serce łomotało, ale nie wyskoczyło na zewnątrz mej cielesnej powłoki...

-=-

W tle sprawdzanie ww. partycji... Na razie 23% plików bez błęów...
(więc partycja jako całość jest poprawna, ale mogą być inne błędy)

-=-

500 GB szybkiego Seagate (150 MB/s) kosztuje na Allegro
75 plnów -- filmów 8K niewiele można zmieścić, ale
cennych danych raczej dużo...

Polecam bakapy -- by serce łomotało tylko w efekcie przysiadów,
za które można dostać bilet do moskiewskiego metra...

[cwaniacy -- oszczędzają w ten sposób na ludzkim zdrowiu!!!
toż te przysiady to w efekcie mniej: nadwagi, otyłości,
cukrzycy, miażdżycy, zawałów, angioplastyki, bajpasów,
amputacji stóp nieprocentowych, a także wielu innych
kosztownych problemów... każdy orze jak może...
nawet na służbie zdrowia oszczędzają... do tego dopełza
zwiększona wartość bojowa przydatna podczas wojny...
wiedzą, co robią... podstępni Moskale!!!]

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'