Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 28 Sep 2020 22:47:53 +0100
in <news:960cH.2272669$wVe.1457386@usenetxs.com>
user jedrek pisze tak:

> "PiteR"
>
> Ale ta obecna stara karta nie dekoduje tego video oglÄ…dajÄ…c przez
> stronÄ™ w obecnym wydaniu YT.

nie pomaga włączenie w przeglądarce użyj wsparcia sprzętowego?

> Gdy YT materiały miało obsługiwane przez flashplayer to karta
> pięknie to dekodowała i obciążenie procka na 1080 był kilka %
> Obecnie jak YT zrobione w html5 to ta sama karta nie umie tego
> sprzętowo dekodować.

nie dam sobie uciąć ale na www moje wiatraki nie przyśpieszają.

> Oczywiście jak sobie taki materiał pobiorę na dysk to wtedy już
> nie ma problemu, bo znów dekodowanie sprzętowe robi grafika i
> obciążenie CPU co najwyżej kilka % dla 1080.
> Obecnie oglądając na stronie w 1080 obciążenie dobija chwilami do
> 90% (zapewne obsługa innych skaczących g... jakie obecnie otaczają
> film, jakieś płynące czaty i inne dzikie węże) a średnio oscyluje
> wokół 50-60% na starym dwurdzeniowcu AMD, chwilami lubi złapać
> przycięcie, za czasów flasha szło to ze strony bez zacinek.

juz w ogóle nie oglądam yt na www tylko wciągam linki do mpc hc
chyba jest nawet obsługa skoków do czasu. Nie trzeba pobierać całego
filmu na dysk.

> I teraz pytanie czy któreś ze współczesnych kart dekodują to co YT
> wypluwa w locie na stronie?
> Czy też raczej wszystko zrzucone na CPU? Oczywiste, że jak ktoś ma
> mocny procesor to tego nie zauważa, że zamiast grafiki całą robotę
> odwala CPU.

zauważa jak chce zauważyć wystarczy task manager w trayu ;)

--
Piter

I always wanted to join the Venice carnival
Now Venice carnival joined me