Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 24 Sep 2020 22:32:37 GMT
On 2020-09-24, jedrek <wonzespamem@w.on> wrote:
> Czy karta graficzna ma obecnie jakiś wpływ na ociężałe YT?
> Załóżmy, że obecnie na pokładzie jest już dziś przeciętna karta GeForce
> GT220.
> Za czasów jak YT biegał we flashu śmigało to elegancko.
> Czy np. wstawienie w jej miejsce czegoś nowszego o podobnym TPD, żeby
> grzejnictwa nie było, coś może poprawić w kwestii płynności YT?
> Sama strona ładuje się jak krew z nosa, bo proca brakuje na starej jednostce
> dwurdzeniowej na tej "nowoczesnej" stronie by załadować te wszystkie
> skaczące węże i wodotryski.
> [...]

Jeśli karta graficzna ma dekoder (większość ma przynajmniej h264) to
powinno iść płynnie niezaleznie od cpu. Przykład: mój stary Dell
Optiplex 780, a wczesiej zdaje się gx620, nie ma żadnych problemów z
YT w FHD.

Zaistaluj adblock'a. Wycina kupę śmiecia.

Prędzej spodziewałbym się problemów z pamięcia. W tej chwili, przy
normalnym użytkowaniu kompa, kilkanaście otwartych zakładek, inne jakieś
drobne zadania, 4GB może nie wystarczyć.

Daj jakiś link do wideo, które Ci kuśtyka na tym YT.

--
Marcin