Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sun, 27 Sep 2020 22:59:58 +0200
"pioruns" news:rkj9l9$rc5$1$pioruns@news.chmurka.net
Nie możesz sobie otworzyć task managera i zobaczyć czy brakuje proca,
czy grafiki?

Nie zrozumiałeś pytania. Pytałem o nowsze karty. Jakbym miał dostęp do całego wachlarza kart graficznych to bym po prostu sobie sam to sprawdził i nie musiał pytać. Wstawiam nowszą i sprawdzam czy jest poprawa. Pytam o nowsze karty, których nie mam na stanie. Moja na pewno nie wspiera obecnie już tego kulawego ociężałego YT.
Po co kupować skoro się okaże, że nie ma żadnej poprawy w temacie.
Same materiały w h264 obecna moja karta wspiera sprzętowo gdy są odtwarzane z dysku, wtedy zapotrzebowanie na CPU płyty głównej jest praktycznie żadne.