Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów vide

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 24 Sep 2020 22:32:52 +0100
in <news:cH7bH.2253436$wVe.300899@usenetxs.com>
user jedrek pisze tak:

> Czy karta graficzna ma obecnie jakiś wpływ na ociężałe YT?

Jest kolosalna różnica przy oglądaniu 4K ;)
Taką mam to 1080p nie zauważa. Dopiero przy 4K 60fps muszę
pozamykać programy żeby zwolnić trochę ramu mam 8gb. Przy 16gb
nic nie zamykam.

https://tinyurl.com/ya2cjflh

> Załóżmy, że obecnie na pokładzie jest już dziś przeciętna karta
> GeForce GT220.
> Za czasów jak YT biegał we flashu śmigało to elegancko.

wspominam flash jako same problemy

> Czy np. wstawienie w jej miejsce czegoś nowszego o podobnym TPD,
> żeby grzejnictwa nie było, coś może poprawić w kwestii płynności
> YT? Sama strona ładuje się jak krew z nosa, bo proca brakuje na
> starej jednostce dwurdzeniowej na tej "nowoczesnej" stronie by
> załadować te wszystkie skaczące węże i wodotryski.

yt można oglądać w playerach mpc vlc wtedy odpadają węże i wodotryski.

> Czy raczej w obecniej formie YT cała praca spada na CPU płyty
> głównej i karta graficzna tu już niewiele ma do roboty? Wymiana na
> coś o większej mocy obliczeniowej nic nie wniesie do sprawy?

jak karta dekoduje video to procek nie wychodzi poza 15%

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę