Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ceny ssd i reszty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ceny ssd i reszty
From: pioruns <www@website.com>
Date: Thu, 25 Jun 2020 11:07:19 +0100
On 25/06/2020 10:21, MF wrote:
> On 24/06/2020 23:03, pioruns wrote:
> […]
>>
> Jesteś pewien, że napisałeś to, co chciałeś napisać? RAID1 nie ma nic
> wspólnego ani z tworzeniem woluminu o zwiększonej pojemności, ani z
> przyspieszaniem operacji zapisu/ odczytu.

Powiedziałem ogólnie. Jak ktoś chce xxx terabajtów, to nie kupi tego na
jednym dysku ze względu na zero redundancy. Zrobi najprostszy RAID1 albo
cokolwiek. Doda dysków i będzie RAID ze zwiększoną szybkością i
zachowaniem redundancy.

Ja dałem mój przykład - może niepotrzebnie, bo mam tylko dwa dyski,
zignoruj ten mój przykład.

--
pozdrawiam,   pioruns