Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ceny ssd i reszty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ceny ssd i reszty
From: zhbick <no@spam.pl>
Date: Thu, 25 Jun 2020 10:52:51 +0200
W dniu 25.06.2020 o 00:54, pueblo pisze:

Większość ludzi przez całe życie nie zapełni dysku 500GB mam wrażenie.

W popularnych zastosowaniach domowych faktycznie większości Userów z zapasem wystarcza 500GB na system i *używane* programy. Do trzymania danych mają HDD. Ja w jednym z komputerów mam 1TB SSD SATA tylko dlatego, że jest to serwer mediów, który ma działać bezgłośnie. Ale jest to dysk kupowaty: bez bufora i wymagający co jakiś czas odświeżenia, bo wydajność jego drastycznie spada po kilkunastu tygodniach użytkowania.