Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 20 May 2020 14:17:33 +0200
Bardziej pytałem o gniazdo USB w obudowach.
Bo mam już kompletną zbieraninę: USB A 2.0, eSata II, USB B 3.0, microUSB 3.0, USB C 3.0, eSata III (to wszystko po stronie obudów 2,5'' i 3,5'').
Do Twojego zadania szukałbym obudowy na kilka dysków i je tam wsadził, czegoś w
rodzaju:
www.amazon.de/QB-35US3-6G-Festplattengehäuse-Festplatten-SUPERSPEED-temperaturgeregelt/dp/B00ORENYJE/
czy podobnej.

KOREKTA:
Skoro to WD Elements (3,5''), to:

* lepiej dysków nie wyjmować, bo łatwo połamać ząbki obudowy i jeszcze
zworkologia HDD może być i utrata gwarancji (2 lata);
** WD Elements mają własne zasilanie każdy z własnego zasilacza każdy
(230VAC/12VDC);
*** nie jest potrzebne zasilanie po USB z komputera czy huba, więc potrzebny hub
"pasywny";
**** szukaj (ebay.com, amazon) huba, co ma wejścia jak Twoje wtyczki USB A 3.0 i wyjście (wtyczkę na kabelku) jak gniazdo w Twoim laptopie USB C 3.0, lub huba z dowolnym gniazdem USB 3.0 na wyjściu i odpowiedniego kabelka z USB C 3.0 na jednym końcu. ***** jest jeszcze opcja z kartą eXpress (jeśli masz takie gniazdo w notebooku) i kilkoma gniazdami USB 3.0, taki wariant może chodzić szybciej niż przez hub USB.

-----
w oryginalnych obudowach z oryginalnym kablem Type-A po stronie laptopa każdy.
Są to dyski HDD 2,5" WD Elements kupione w Komputroniku, o różnych pojemnościach (USB 3.0).