Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)
From: Emru <emruemru1@gmail.com>
Date: Fri, 10 Apr 2020 13:36:46 +0000 (UTC)
W dniu Thu, 09 Apr 2020 12:11:28 +0200, użytkownik Adam napisał:

> Poza tym aktualnie używam m.in. Brother HL-5350DL, OKI MC342 oraz
> Lexmark C762 PS z dodatkowym duplekserem.

Nie wiem kto, ale ktoś mi polecił na tej grupie właśnie tego Brothera
i muszę przyznać, że to był dobry zakup. Kilka ryz papieru już wydrukował,
jakość wydruku całkiem dobra, duplex to też fajna sprawa. Czasami tylko
nie chce chwycić papieru i wyświetla błąd, że go nie ma, ale to wystarczy
trochę nią poruszać.

No i u mnie jest podłączona pod Raspberry Pi Zero, które służy za serwer
wydruku, co czasami też sprawia komplikacje, że każdy sprzęt widzi tą
drukarkę podpiętą pod RPi, oprócz komputerów z włączonym windowsem, gdzie
trzeba ręcznie wskazywać adres drukarki i podawać sterowniki.

Pozdrawiam