Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znajdy śmietnikowe.. ;)
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 10 Apr 2020 21:53:39 +0200

"Emru" r6pspe$ihq$1$Emru@news.chmurka.net

i muszę przyznać, że to był dobry zakup. Kilka ryz papieru już wydrukował,

Kilka ryz to mało -- moja plujka (99 pln za drukarkę + 10 pln za
atrament) wydrukowała 5 ryz, zanim wymieniłem kartridż, którego
kres być może przybliżyłem moczeniem w wodzie gotowanej miast
w wodzie destylowanej czy stosownym płynie...

jakość wydruku całkiem dobra, duplex to też fajna sprawa. Czasami tylko

Duplex mi nie jest potrzebny -- nie obraziłbym
się, gdyby był, ale dopłacać nie chcę.

nie chce chwycić papieru i wyświetla błąd,
że go nie ma, ale to wystarczy trochę nią poruszać.

Moja atramentówka też czasami mówi -- nawet krzyczy,
że nie ma papieru -- wystarczy włożyć... ;)

No i u mnie jest podłączona pod Raspberry Pi Zero, które służy za serwer
wydruku, co czasami też sprawia komplikacje, że każdy sprzęt widzi tą
drukarkę podpiętą pod RPi, oprócz komputerów z włączonym windowsem,
gdzie trzeba ręcznie wskazywać adres drukarki i podawać sterowniki.

Dlatego właśnie wybrałbym teraz z WiFi -- jeszcze nie wiem, jak to pracuje...

--